Czym jest konkurs promocyjny Konkurs promocyjny, w kontekście prawnym i marketingowym, to działanie, w którym uczestnicy rywalizują o nagrody poprzez wykonanie określonego zadania wymagającego wykazania się umiejętnościami, wiedzą, kreatywnością lub inną formą aktywności intelektualnej bądź artystycznej. […]
Kategoria: Bez kategorii
Konkurs vs Loteria. Najważniejsze różnice prawne i strategiczne w aktywacjach konsumenckich
Program Lojalnościowy: Twoja inwestycja w lojalność klientów
W dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym świecie biznesu, gdzie klienci są zasypywani ofertami z każdej strony, utrzymanie ich uwagi i lojalności staje się prawdziwym wyzwaniem. Pozyskanie nowego klienta jest wielokrotnie droższe niż utrzymanie obecnego. Jak więc skutecznie […]
Real-Time Marketing, czyli sztuka błyskotliwego reagowania w czasach natychmiastowej interakcji
W erze nieustannej komunikacji, gdzie smartfony i media społecznościowe dyktują tempo interakcji, oczekiwania konsumentów wobec marek osiągnęły zenitu. Natychmiastowa odpowiedź na komentarz czy zapytanie stała się standardem. Ale prawdziwa zwinność marketingowa (marketing agility) objawia się […]
Jak personalizacja buduje wartościowe relacje z klientem – case study Mazda
W dobie wszechobecnej personalizacji opartej na danych z systemów CRM, łatwo przeoczyć potencjał tkwiący w bardziej namacalnych formach budowania relacji. Choć personalizacja cyfrowa jest fundamentem współczesnego marketingu, to właśnie fizyczne, starannie zaprojektowane doświadczenia potrafią wygenerować […]