Digital Solutions
Transformujemy pomysły w cyfrowe sukcesy – analityka, strategia, kreacja, technologia

Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić i zrealizuj z nami swoje cele biznesowe i marketingowe.

NASZE KOMPETENCJE DIGITALOWE
Pełne spektrum działań digitalowych dla realizacji różnych celów Twojej firmy

-
Landing pageSkuteczne landing page wspierające konwersje i generowanie leadów.
-
Strony internetoweProfesjonalne strony internetowe zwiększające widoczność i sprzedaż.
-
Aplikacje weboweNowoczesne aplikacje webowe usprawniające działanie Twojego biznesu.
-
Aplikacje mobilneInnowacyjne aplikacje mobilne zwiększające zaangażowanie użytkowników.
-
Kampanie Google AdsEfektywne kampanie Google Ads generujące ruch i sprzedaż.
-
Reklamy w social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube)Skuteczne reklamy w social mediach zwiększające zasięg i zaangażowanie.
JAK TO ROBIMY?
Realizujemy projekty digital krok po kroku, z myślą o efektach
KROK 1
Warszaty strategiczne
Analizujemy potrzeby, cele i możliwości oraz ustalamy harmonogram działań, aby klient miał pełną kontrolę nad postępami prac.
KROK 2
Koncepcja i design
Tworzymy angażujące treści i projekty zgodne z UX/UI, które płynnie działają na każdym urządzeniu i ekranie.
KROK 3
Wdrożenie i testowanie
Opracowujemy prototypy i wireframes, aby usprawnić dalsze prace i proces akceptacji oraz wprowadzamy niezbędne usprawnienia.
KROK 4
Analizy i optymalizacje
Upewniamy się, że nasze narzędzia spełniają oczekiwania użytkowników, a także wprowadzamy ewentualne optymalizacje.
NASZE NARZĘDZIA
Stworzyliśmy autorskie systemy informatyczne, dzięki którym współpraca na linii klient-agencja jest jeszcze sprawniejsza
Idziemy z duchem współczesnej technologii
W świecie, gdzie lojalność klientów napędza wzrost, zaawansowane technologie są fundamentem skutecznych programów. Nasze platformy lojalnościowe budujemy w oparciu o solidny framework Laravel, wykorzystujący moc PHP do tworzenia skalowalnych i bezpiecznych rozwiązań backendowych. Optymalizację danych i wydajność zapewniają bazy danych MySQL oraz szybka pamięć podręczna Redis.
Dla angażujących aplikacji mobilnych wybieramy Flutter i React Native, które umożliwiają tworzenie natywnie wyglądających aplikacji na iOS i Androida z jednego kodu źródłowego. Dzięki temu zapewniamy wysoką wydajność i responsywność interfejsu użytkownika. Intuicyjne i estetyczne strony www tworzymy opierając się na elastycznym builderze Elementor, który w połączeniu z solidnym backendem gwarantuje doskonałe doświadczenie użytkownika.
Z nami Twoja strategia lojalnościowa zyskuje nie tylko innowacyjny wygląd, ale przede wszystkim zaawansowane technologiczne zaplecze.

NASZE REALIZACJE
Zobacz, jak pomagamy naszym klientom osiągać wymierne sukcesy
PROJEKT
Hi YETICO!
Program motywacyjno-handlowy dla właścicieli i pracowników hurtowni oraz składów budowlanych, dla których przygotowaliśmy platformę online, fantastyczne nagrody, zadania dodatkowe oraz... sympatycznego brand hero.


PROJEKT
Mars Petprofit
Program lojalnościowy dla przedstawicieli handlowych MARS Petcare, którego celem było podniesienie sprzedaży wybranych produktów z dotychczasowej oferty i zwiększenie wiedzy produktowej wśród PH.


PROJEKT
Drink ID Champions Club
Program motywacyjny B2B dla przedstawicieli handlowych, którego celem było zmobilizowanie PH do zwiększenia swojej aktywności w sprzedaż produktów rzadziej zamawianych.


PROJEKT
Akcja SIKA
Akcja motywacyjno-handlowa dla budowlańców, której celem było zwiększenie sprzedaży produktu SIKA Flex. Uczestnicy zdobywali punkty za zakupy, które mogli wymieniać na ekstra nagrody.


PROJEKT
Wyprawa po nagrody
Innowacyjna aplikacja motywacyjna dla Kompanii Piwowarskiej z mechanizmem grywalizacji opartym na przygodowym motywie odkrywania samotnej wyspy. Program skierowany był do struktur sprzedaży dystrybutorów, a jego główny cel to zwiększenie sprzedaży popularnych marek KP. Uczestnicy rywalizowali indywidualnie oraz drużynowo.


PROJEKT
Program B2B Bacardi-Martini
Program sprzedaży B2B połączony z programem lojalnościowym oparty na dwóch filarach: innowacyjnej platformie webowej oraz call center z zespołem handlowców. Celem był rozwój sprzedaży, a także wzmacnianie relacji biznesowych poprzez unikalną ofertę alkoholi oraz personalizowanych prezentów alkoholowych na każdą okazję.


PROJEKT
Komuuu nagrody?
Konkurs marki Muller dla klientów sieci Lidl. Stworzyliśmy identyfikację wizualną oraz landing page konkursu, zajęliśmy się przyjmowaniem i weryfikacją zgłoszeń, a także zamówieniem i przekazaniem nagród.


PROJEKT
Merch Klubu Warta Poznań
Stworzyliśmy linie ubrań i gadżetów firmowych dla kibiców, przejęliśmy nadzór nad ich produkcją oraz zajęliśmy się sprzedażą w różnych kanałach.


PROJEKT
Welcome Pack Mazda Europe
Od 2015 roku realizujemy kompleksowo projekt Mazda Welcome Pack, czyli prezent powitalny dla nowych klientów Mazdy. Od unikatowego projektu kubka i niestandardowego "mówiącego" pudełka dla klientów w Polsce, projekt rozrósł się na ponad 20 krajów Europy, a sam welcome pack ewoluował i doczekał się kilku wersji.


PROJEKT
Welcome Pack Mazda Germany
Dla klientów Mazdy w Niemczech zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy jedyny w swoim rodzaju brelok inspirowany japońską sztuką kumiko. Oprócz pomysłu i projektu breloka, naszym zadaniem było również zaproponowanie eleganckiego opakowania oraz listu dołączonego do prezentu.


PROJEKT
Bakoma - Głodni przygód
Konkurs konsumencki z atrakcyjnymi nagrodami o tematyce wakacyjnej przeprowadzony w sieci Dino. Do naszych zadań należało przygotowanie konceptu akcji, kreacji, pełna organizacja oraz obsługa konkursu, w tym weryfikacja zgłoszeń oraz zamówienie i logistyka nagród.


PROJEKT
Program dla Harper Hygienics
Program motywacyjny, w którym przedstawiciele handlowi byli nagradzani za sprzedaż produktów Harper nagrodami rzeczowymi oraz doładowaniami na kartę przedpłaconą. Do naszych zadań należało przygotowanie regulaminu, obsługa uczestników (bieżący kontakt, obsługa księgowa – wystawianie not, pit).


PROJEKT
Rozbudowane programy motywacyjne
Zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy kompleksowe programy lojalnościowe oraz aktywacje, które wsparły marki Metsa Tissue w budowaniu silnej pozycji w kanale hurtowym.


PROJEKT
Stock Partner
Program motywacyjno-lojalnościowy dla detalistów wspierający sprzedaż marki Jim Beam, Dubliner, Maker’s Mark i Auchentoshan, oparty na platformie online umożliwiającej m.in. szeroką komunikację, monitorowanie postępów, zamawianie nagród czy edukację. Benefitami były unikatowe kolekcje brandowanych nagród.


PROJEKT
Hi YETICO!
Program motywacyjno-handlowy dla właścicieli i pracowników hurtowni oraz składów budowlanych, dla których przygotowaliśmy platformę online, fantastyczne nagrody, zadania dodatkowe oraz... sympatycznego brand hero.


PROJEKT
Mars Petprofit
Program lojalnościowy dla przedstawicieli handlowych MARS Petcare, którego celem było podniesienie sprzedaży wybranych produktów z dotychczasowej oferty i zwiększenie wiedzy produktowej wśród PH.


PROJEKT
Drink ID Champions Club
Program motywacyjny B2B dla przedstawicieli handlowych, którego celem było zmobilizowanie PH do zwiększenia swojej aktywności w sprzedaż produktów rzadziej zamawianych.


PROJEKT
Akcja SIKA
Akcja motywacyjno-handlowa dla budowlańców, której celem było zwiększenie sprzedaży produktu SIKA Flex. Uczestnicy zdobywali punkty za zakupy, które mogli wymieniać na ekstra nagrody.


PROJEKT
Wyprawa po nagrody
Innowacyjna aplikacja motywacyjna dla Kompanii Piwowarskiej z mechanizmem grywalizacji opartym na przygodowym motywie odkrywania samotnej wyspy. Program skierowany był do struktur sprzedaży dystrybutorów, a jego główny cel to zwiększenie sprzedaży popularnych marek KP. Uczestnicy rywalizowali indywidualnie oraz drużynowo.


PROJEKT
Program B2B Bacardi-Martini
Program sprzedaży B2B połączony z programem lojalnościowym oparty na dwóch filarach: innowacyjnej platformie webowej oraz call center z zespołem handlowców. Celem był rozwój sprzedaży, a także wzmacnianie relacji biznesowych poprzez unikalną ofertę alkoholi oraz personalizowanych prezentów alkoholowych na każdą okazję.


PROJEKT
Komuuu nagrody?
Konkurs marki Muller dla klientów sieci Lidl. Stworzyliśmy identyfikację wizualną oraz landing page konkursu, zajęliśmy się przyjmowaniem i weryfikacją zgłoszeń, a także zamówieniem i przekazaniem nagród.


PROJEKT
Merch Klubu Warta Poznań
Stworzyliśmy linie ubrań i gadżetów firmowych dla kibiców, przejęliśmy nadzór nad ich produkcją oraz zajęliśmy się sprzedażą w różnych kanałach.


PROJEKT
Welcome Pack Mazda Europe
Od 2015 roku realizujemy kompleksowo projekt Mazda Welcome Pack, czyli prezent powitalny dla nowych klientów Mazdy. Od unikatowego projektu kubka i niestandardowego "mówiącego" pudełka dla klientów w Polsce, projekt rozrósł się na ponad 20 krajów Europy, a sam welcome pack ewoluował i doczekał się kilku wersji.


PROJEKT
Welcome Pack Mazda Germany
Dla klientów Mazdy w Niemczech zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy jedyny w swoim rodzaju brelok inspirowany japońską sztuką kumiko. Oprócz pomysłu i projektu breloka, naszym zadaniem było również zaproponowanie eleganckiego opakowania oraz listu dołączonego do prezentu.


PROJEKT
Bakoma - Głodni przygód
Konkurs konsumencki z atrakcyjnymi nagrodami o tematyce wakacyjnej przeprowadzony w sieci Dino. Do naszych zadań należało przygotowanie konceptu akcji, kreacji, pełna organizacja oraz obsługa konkursu, w tym weryfikacja zgłoszeń oraz zamówienie i logistyka nagród.


PROJEKT
Program dla Harper Hygienics
Program motywacyjny, w którym przedstawiciele handlowi byli nagradzani za sprzedaż produktów Harper nagrodami rzeczowymi oraz doładowaniami na kartę przedpłaconą. Do naszych zadań należało przygotowanie regulaminu, obsługa uczestników (bieżący kontakt, obsługa księgowa – wystawianie not, pit).


PROJEKT
Rozbudowane programy motywacyjne
Zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy kompleksowe programy lojalnościowe oraz aktywacje, które wsparły marki Metsa Tissue w budowaniu silnej pozycji w kanale hurtowym.


PROJEKT
Stock Partner
Program motywacyjno-lojalnościowy dla detalistów wspierający sprzedaż marki Jim Beam, Dubliner, Maker’s Mark i Auchentoshan, oparty na platformie online umożliwiającej m.in. szeroką komunikację, monitorowanie postępów, zamawianie nagród czy edukację. Benefitami były unikatowe kolekcje brandowanych nagród.


FAQ
Digital Solutions
-
Jakie rodzaje programów lojalnościowych można wdrożyć za pomocą platformy?System punktowy, system poziomów, cashback, nagrody za polecenia i wiele innych.
-
Czy strony, platformy i aplikacje będzie posiadać system zarządzania treścią (CMS)?W naszych rozwiązaniach zapewniamy system CMS umożliwiający administrację, obsługę danych oraz zarządzenie treścią. Dzięki temu możesz samodzielnie zarządzać treścią na stronie.
-
Czy platforma lojalnościowa może być zintegrowana z istniejącymi systemami (np. CRM, POS)?Tworzymy dedykowane rozwiązania umożliwiające integrację z systemami klienta.
-
Jakie mechanizmy komunikacji z użytkownikami są dostępne poprzez platformy?E-mail, SMS, powiadomienia push, pop-upy, serwisy informacyjne.
-
Jak wygląda wsparcie dla użytkowników platformy lub aplikacji w ramach programów?Nasze zespoły konsultantów zapewniają wsparcie drogą mailową oraz telefoniczną.
-
Jakie funkcjonalności będzie posiadać aplikacja lojalnościowa?Najczęściej używane funkcjonalności to: wyświetlanie salda punktów, historia transakcji, katalog nagród, wymiana punktów, personalizowane oferty, powiadomienia push, skaner kodów QR.
-
Czy użytkownicy będą mogli zarządzać swoim profilem w aplikacji czy na platformie lojalnościowej?Tak, użytkownik ma możliwość zmiany danych profilowych.
-
Czy platforma lub aplikacja będzie dostępna w różnych językach?Tak, w zależności od potrzeb klienta i kraju, na którym wdrażany jest dany program.
-
Jakie są możliwości raportowania i analizy danych dotyczących programu lojalnościowego?Zapewniamy pełną analitykę w oparciu o założone cele oraz oczekiwania klienta, m.in.
Podstawowe raporty operacyjne: liczba zarejestrowanych użytkowników, aktywni użytkownicy (liczba użytkowników, którzy wykonali jakąś akcję w określonym czasie, np. dokonali zakupu, wymienili punkty), saldo punktów, historia transakcji (szczegółowe informacje o przyznanych i wymienionych punktach), wykaz nagród i ich dostępność.
Raporty dotyczące zaangażowania użytkowników: częstotliwość logowania i korzystania z aplikacji/platformy, interakcje z promocjami i kampaniami lojalnościowymi, współczynnik retencji klientów, średni czas życia klienta (Customer Lifetime Value – CLTV).
Raporty dotyczące wymiany nagród: najpopularniejsze nagrody, współczynnik wymiany punktów, średni czas do wymiany pierwszej nagrody, wartość wymienionych nagród.
Raporty dotyczące segmentacji klientów: analiza zachowań różnych grup klientów (np. pod względem częstotliwości zakupów, wartości transakcji, preferowanych nagród), identyfikacja najbardziej wartościowych klientów, możliwość tworzenia niestandardowych segmentów na podstawie różnych kryteriów.
Raporty dotyczące efektywności kampanii lojalnościowych: wskaźniki konwersji dla poszczególnych kampanii, wpływ kampanii na sprzedaż i zaangażowanie klientów, zwrot z inwestycji (ROI) dla programów lojalnościowych.
Analiza danych w czasie rzeczywistym (Real-time Dashboards): monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) w czasie rzeczywistym, wizualizacja danych za pomocą wykresów i diagramów (Power BI), możliwość szybkiego reagowania na trendy i anomalie, w tym predykcję churnu.
Możliwości eksportu danych: eksport danych do formatów takich jak CSV, Excel w celu dalszej analizy w zewnętrznych narzędziach (np. arkusze kalkulacyjne, systemy BI).
Integracja z narzędziami analitycznymi: możliwość integracji platformy lojalnościowej z popularnymi narzędziami analitycznymi (np. Google Analytics, Mixpanel) w celu uzyskania bardziej zaawansowanych wglądów.
Możliwość tworzenia niestandardowych raportów dostosowanych do konkretnych potrzeb biznesowych. -
Jakie są możliwości integracji aplikacji z innymi funkcjami urządzenia?Aplikacje lojalnościowe czy motywacyjne najczęściej integrujemy z następującymi funkcjami.
Kamera: skanowanie kodów QR (np. do rejestracji w programie lojalnościowym, odbierania nagród, weryfikacji kuponów), robienie zdjęć (np. dowodów zakupu, wykonanych zadań ekspozycyjnych w punkcie sprzedaży), rozpoznawanie obrazów (np. identyfikacja produktów na półce w punkcie sprzedaży).
Lokalizacja (GPS): wyświetlanie zadań w zależności od lokalizacji, potwierdzenie obecności w danej lokalizacji w momencie korzystania z aplikacji, oferowanie spersonalizowanych promocji w zależności od lokalizacji, śledzenie trasy, geofencing (wysyłanie powiadomień, gdy użytkownik znajdzie się w określonym obszarze).
Kontakty: udostępnianie aplikacji znajomym, zapraszanie innych uczestników do programu lojalnościowego, wysyłanie zaproszeń lub ofert specjalnych do kontaktów.
Powiadomienia Push: informowanie o nowych nagrodach, zebranych punktach, statusie zamówienia, przypominanie o nieużytych kuponach lub zbliżającym się terminie ważności nagród, powiadomienia o nowych zadaniach dla użytkownika, wysyłanie spersonalizowanych ofert i promocji. -
Czy aplikacja będzie posiadać funkcje geolokalizacji?Tak, tworzone przez nas aplikacje mogą posiadać taką funkcję, jeżeli zachodzi taka potrzeba w ramach wdrażanego mechanizmu.
-
Jakie funkcjonalności może posiadać strona internetowa?Opracowujemy zestaw funkcjonalności wg indywidualnych wymagań klienta, m.in. formularze kontaktowe, galerie zdjęć, blog, sklep internetowy, logowanie użytkowników.
-
Czy strona będzie zoptymalizowana pod kątem SEO (wyszukiwarek internetowych)?Zapewniamy pełną optymalizację pod kątem SEO, która obejmuje m.in. opracowanie listy słów kluczowych, mapowanie oraz integrację słów kluczowych, optymalizację tytułów stron, opiów meta, nagłówków, obrazów, linkowanie wewnętrzne i wiele innych elementów.
-
Czy wdrażane strony są zgodne z obowiązującymi standardami dostępności (WCAG)?Tak.
ZACIEKAWILIŚMY CIĘ?
Odkryj, jak nasze zintegrowane działania budują zaangażowanie
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE B2B & B2C
- Program lojalnościowy
- Program motywacyjny
- Program ambasadorski
- Program wsparcia sprzedaży
- Program ekspozycyjny
PROMOCJE KONSUMENCKIE
- Konkurs promocyjny
- Loteria promocyjna
- Cash Back
- Instant Win
- Sprzedaż premiowa Buy&Get
DESIGN & STRATEGY
- Koncepty kreatywne
- Mechaniki aktywacji
- Strategia komunikacji
- Projektowanie graficzne
- UX/UI Design
DIGITAL SOLUTIONS
- Landing page
- Aplikacja webowa
- Aplikacja mobilna
- Aplikacja PWA
PRODUKCJA & FIELD MARKETING
- Produkcja materiałów
- Montaż i demontaż materiałów
- Inwentaryzacje i audyty
- Logistyka materiałów POS
- Komunikacja w miejscu sprzedaży
MERCH BRANDINGOWY
- Kreacja produktów i gadżetów
- Wzornictwo w zakresie odzieży i akcesoriów
- Zarządzanie dystrybucją i sprzedażą
- Pełna obsługa projektu: obsługa handlowa, księgowa, HR, prawna
Dlaczego My?
Skorzystaj z naszych bezpłatnych warsztatów przedprojektowych
Bezpłatne warsztaty przedprojektowe
Bezpłatne warsztaty przedprojektowe
Klienci
Zaufali nam m.in:


