
O nas
Kreatywna iskra rozpala marketingową efektywność

Jesteśmy agencją, która podejmuje się największych wyzwań – od programów lojalnościowych po konkursy i loterie. W każdym aspekcie stawiamy na najnowocześniejsze rozwiązania, bo dzięki nim jesteśmy stanie zapewnić oczekiwaną efektywność działań marketingowych.
JAK DZIAŁAMY?
Bezgraniczny komfort współpracy krok po kroku
Brief
Kiedy otrzymujemy od Ciebie zapytanie ofertowe, reprezentanci wszystkich działów spotykają, aby wspólnie omówić brief, rozpoznać Twoje potrzeby i postawić pytania, które docelowo mają nas zaprowadzić do stworzenia idealnego rozwiązania. Potem jesteśmy już gotowi, aby umówić się z Tobą na debriefing, na którym określamy obszary i możliwości współpracy.


Warsztaty
Wiemy już, na czym stoimy, mamy wstępną koncepcję naszych działań i teraz chcemy wspólnie z Tobą wyznaczyć kierunek projektu. Dlatego chcemy spotkać się, aby opowiedzieć o naszych propozycjach i skonfrontować je szczegółowo z Twoimi celami biznesowymi i marketingowymi, a także z sytuacją i specyfiką rynku oraz konkurencji.


Strategia
Mamy już wypracowane szczegóły realizacji, czas więc na stworzenie mechaniki, koncepcji kreatywnej i strategii działania. Na tym etapie otrzymujesz od nas harmonogram działań oraz szczegółowy plan budżetowania projektu wraz z prognozą wydatków.


Wdrożenie
Na tym etapie wszystkie nasze działy pracują na pełnych obrotach.
Kreatywni przygotowują ostateczne projekty materiałów marketingowych, platformy online, aplikacji mobilnej czy landing page.
Dział obsługi klienta zamyka kwestie formalne, księgowe, prawne i sprawuje nadzór organizacyjny nad całością realizacji. Account, który przejął projekt jest z Tobą w stałym kontakcie i informuje Cię o statusie działań.
Dział developerski programuje niezbędne narzędzie dbając o jego intuicyjność i przystępność zarówno od strony użytkownika, jak i opiekuna programu.
Dział produkcji zleca i nadzoruje wszelkie prace produkcyjne nad Twoimi materiałami.
Dział logistyki przyjmuje i magazynuje materiały na potrzeby Twojego projektu, a następnie je konfekcjonuje i pilnuje, aby trafiły do odpowiedniego miejsca w odpowiednim czasie.


Analiza
Kiedy Twój projekt został uruchomiony i rozkręca się, my bacznie obserwujemy działania i reakcje użytkowników, analizujemy wszystkie aspekty projektu, mierzymy je i raportujemy Tobie na bieżąco.



Rozwój
Analizy i raporty, które tworzymy i przekazujemy Tobie są czymś zdecydowanie większym niż podstawą do wystawienia faktury. To przede wszystkim fundamenty, na których powstają pomysły na wprowadzenie zmian w action planie i prowadzonym projekcie, ulepszanie go i modyfikowanie, aby był maksymalnie efektywny.
UMÓW SIĘ Z NAMI
Bezpłatne warsztaty przedprojektowe
NASZE REALIZACJE
Zobacz, jak pomagamy naszym klientom osiągać wymierne sukcesy
PROJEKT
Hi YETICO!
Program motywacyjno-handlowy dla właścicieli i pracowników hurtowni oraz składów budowlanych, dla których przygotowaliśmy platformę online, fantastyczne nagrody, zadania dodatkowe oraz... sympatycznego brand hero.


PROJEKT
Mars Petprofit
Program lojalnościowy dla przedstawicieli handlowych MARS Petcare, którego celem było podniesienie sprzedaży wybranych produktów z dotychczasowej oferty i zwiększenie wiedzy produktowej wśród PH.


PROJEKT
Drink ID Champions Club
Program motywacyjny B2B dla przedstawicieli handlowych, którego celem było zmobilizowanie PH do zwiększenia swojej aktywności w sprzedaż produktów rzadziej zamawianych.


PROJEKT
Akcja SIKA
Akcja motywacyjno-handlowa dla budowlańców, której celem było zwiększenie sprzedaży produktu SIKA Flex. Uczestnicy zdobywali punkty za zakupy, które mogli wymieniać na ekstra nagrody.


PROJEKT
Wyprawa po nagrody
Innowacyjna aplikacja motywacyjna dla Kompanii Piwowarskiej z mechanizmem grywalizacji opartym na przygodowym motywie odkrywania samotnej wyspy. Program skierowany był do struktur sprzedaży dystrybutorów, a jego główny cel to zwiększenie sprzedaży popularnych marek KP. Uczestnicy rywalizowali indywidualnie oraz drużynowo.


PROJEKT
Program B2B Bacardi-Martini
Program sprzedaży B2B połączony z programem lojalnościowym oparty na dwóch filarach: innowacyjnej platformie webowej oraz call center z zespołem handlowców. Celem był rozwój sprzedaży, a także wzmacnianie relacji biznesowych poprzez unikalną ofertę alkoholi oraz personalizowanych prezentów alkoholowych na każdą okazję.


PROJEKT
Komuuu nagrody?
Konkurs marki Muller dla klientów sieci Lidl. Stworzyliśmy identyfikację wizualną oraz landing page konkursu, zajęliśmy się przyjmowaniem i weryfikacją zgłoszeń, a także zamówieniem i przekazaniem nagród.


PROJEKT
Merch Klubu Warta Poznań
Stworzyliśmy linie ubrań i gadżetów firmowych dla kibiców, przejęliśmy nadzór nad ich produkcją oraz zajęliśmy się sprzedażą w różnych kanałach.


PROJEKT
Welcome Pack Mazda Europe
Od 2015 roku realizujemy kompleksowo projekt Mazda Welcome Pack, czyli prezent powitalny dla nowych klientów Mazdy. Od unikatowego projektu kubka i niestandardowego "mówiącego" pudełka dla klientów w Polsce, projekt rozrósł się na ponad 20 krajów Europy, a sam welcome pack ewoluował i doczekał się kilku wersji.


PROJEKT
Welcome Pack Mazda Germany
Dla klientów Mazdy w Niemczech zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy jedyny w swoim rodzaju brelok inspirowany japońską sztuką kumiko. Oprócz pomysłu i projektu breloka, naszym zadaniem było również zaproponowanie eleganckiego opakowania oraz listu dołączonego do prezentu.


PROJEKT
Bakoma - Głodni przygód
Konkurs konsumencki z atrakcyjnymi nagrodami o tematyce wakacyjnej przeprowadzony w sieci Dino. Do naszych zadań należało przygotowanie konceptu akcji, kreacji, pełna organizacja oraz obsługa konkursu, w tym weryfikacja zgłoszeń oraz zamówienie i logistyka nagród.


PROJEKT
Program dla Harper Hygienics
Program motywacyjny, w którym przedstawiciele handlowi byli nagradzani za sprzedaż produktów Harper nagrodami rzeczowymi oraz doładowaniami na kartę przedpłaconą. Do naszych zadań należało przygotowanie regulaminu, obsługa uczestników (bieżący kontakt, obsługa księgowa – wystawianie not, pit).


PROJEKT
Rozbudowane programy motywacyjne
Zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy kompleksowe programy lojalnościowe oraz aktywacje, które wsparły marki Metsa Tissue w budowaniu silnej pozycji w kanale hurtowym.


PROJEKT
Stock Partner
Program motywacyjno-lojalnościowy dla detalistów wspierający sprzedaż marki Jim Beam, Dubliner, Maker’s Mark i Auchentoshan, oparty na platformie online umożliwiającej m.in. szeroką komunikację, monitorowanie postępów, zamawianie nagród czy edukację. Benefitami były unikatowe kolekcje brandowanych nagród.


Bezpłatne warsztaty przedprojektowe
Bezpłatne warsztaty przedprojektowe
Klienci
Zaufali nam m.in:


