Group 5022

O nas

Kreatywna iskra rozpala marketingową efektywność

Group 5022
Jesteśmy agencją, która podejmuje się największych wyzwań – od programów lojalnościowych po konkursy i loterie. W każdym aspekcie stawiamy na najnowocześniejsze rozwiązania, bo dzięki nim jesteśmy stanie zapewnić oczekiwaną efektywność działań marketingowych.
JAK DZIAŁAMY?

Bezgraniczny komfort współpracy krok po kroku

Brief

Kiedy otrzymujemy od Ciebie zapytanie ofertowe, reprezentanci wszystkich działów spotykają, aby wspólnie omówić brief, rozpoznać Twoje potrzeby i postawić pytania, które docelowo mają nas zaprowadzić do stworzenia idealnego rozwiązania. Potem jesteśmy już gotowi, aby umówić się z Tobą na debriefing, na którym określamy obszary i możliwości współpracy.
Group 5119
arrow_down_right

Warsztaty

Wiemy już, na czym stoimy, mamy wstępną koncepcję naszych działań i teraz chcemy wspólnie z Tobą wyznaczyć kierunek projektu. Dlatego chcemy spotkać się, aby opowiedzieć o naszych propozycjach i skonfrontować je szczegółowo z Twoimi celami biznesowymi i marketingowymi, a także z sytuacją i specyfiką rynku oraz konkurencji.
Mask Group 2851
arrow_down_right

Strategia

Mamy już wypracowane szczegóły realizacji, czas więc na stworzenie mechaniki, koncepcji kreatywnej i strategii działania. Na tym etapie otrzymujesz od nas harmonogram działań oraz szczegółowy plan budżetowania projektu wraz z prognozą wydatków.
Group 5238
arrow_down_right

Wdrożenie

Na tym etapie wszystkie nasze działy pracują na pełnych obrotach.
Kreatywni przygotowują ostateczne projekty materiałów marketingowych, platformy online, aplikacji mobilnej czy landing page.
Dział obsługi klienta zamyka kwestie formalne, księgowe, prawne i sprawuje nadzór organizacyjny nad całością realizacji. Account, który przejął projekt jest z Tobą w stałym kontakcie i informuje Cię o statusie działań.
Dział developerski programuje niezbędne narzędzie dbając o jego intuicyjność i przystępność zarówno od strony użytkownika, jak i opiekuna programu.
Dział produkcji zleca i nadzoruje wszelkie prace produkcyjne nad Twoimi materiałami.
Dział logistyki przyjmuje i magazynuje materiały na potrzeby Twojego projektu, a następnie je konfekcjonuje i pilnuje, aby trafiły do odpowiedniego miejsca w odpowiednim czasie.
Group 5064
arrow_down_right

Analiza

Kiedy Twój projekt został uruchomiony i rozkręca się, my bacznie obserwujemy działania i reakcje użytkowników, analizujemy wszystkie aspekty projektu, mierzymy je i raportujemy Tobie na bieżąco.
Mask Group 2857
arrow_down_right
Mask Group 2859

Rozwój

Analizy i raporty, które tworzymy i przekazujemy Tobie są czymś zdecydowanie większym niż podstawą do wystawienia faktury. To przede wszystkim fundamenty, na których powstają pomysły na wprowadzenie zmian w action planie i prowadzonym projekcie, ulepszanie go i modyfikowanie, aby był maksymalnie efektywny.
UMÓW SIĘ Z NAMI
NASZE REALIZACJE
Zobacz, jak pomagamy naszym klientom osiągać wymierne sukcesy
PROJEKT
Hi YETICO!
Program motywacyjno-handlowy dla właścicieli i pracowników hurtowni oraz składów budowlanych, dla których przygotowaliśmy platformę online, fantastyczne nagrody, zadania dodatkowe oraz... sympatycznego brand hero.
Mask Group 261
yetico_552x604
PROJEKT
Mars Petprofit
Program lojalnościowy dla przedstawicieli handlowych MARS Petcare, którego celem było podniesienie sprzedaży wybranych produktów z dotychczasowej oferty i zwiększenie wiedzy produktowej wśród PH.
mars
mars_552x604
PROJEKT
Drink ID Champions Club
Program motywacyjny B2B dla przedstawicieli handlowych, którego celem było zmobilizowanie PH do zwiększenia swojej aktywności w sprzedaż produktów rzadziej zamawianych.
drinkid
drinkid_552x604
PROJEKT
Akcja SIKA
Akcja motywacyjno-handlowa dla budowlańców, której celem było zwiększenie sprzedaży produktu SIKA Flex. Uczestnicy zdobywali punkty za zakupy, które mogli wymieniać na ekstra nagrody.
sika
sika_552x604
PROJEKT
Wyprawa po nagrody
Innowacyjna aplikacja motywacyjna dla Kompanii Piwowarskiej z mechanizmem grywalizacji opartym na przygodowym motywie odkrywania samotnej wyspy. Program skierowany był do struktur sprzedaży dystrybutorów, a jego główny cel to zwiększenie sprzedaży popularnych marek KP. Uczestnicy rywalizowali indywidualnie oraz drużynowo.
kompania
kompania_552x604
PROJEKT
Program B2B Bacardi-Martini
Program sprzedaży B2B połączony z programem lojalnościowym oparty na dwóch filarach: innowacyjnej platformie webowej oraz call center z zespołem handlowców. Celem był rozwój sprzedaży, a także wzmacnianie relacji biznesowych poprzez unikalną ofertę alkoholi oraz personalizowanych prezentów alkoholowych na każdą okazję.
bacardi
bacardi_552x604
PROJEKT
Komuuu nagrody?
Konkurs marki Muller dla klientów sieci Lidl. Stworzyliśmy identyfikację wizualną oraz landing page konkursu, zajęliśmy się przyjmowaniem i weryfikacją zgłoszeń, a także zamówieniem i przekazaniem nagród.
muller
muller_552x604
PROJEKT
Merch Klubu Warta Poznań
Stworzyliśmy linie ubrań i gadżetów firmowych dla kibiców, przejęliśmy nadzór nad ich produkcją oraz zajęliśmy się sprzedażą w różnych kanałach.
warta
warta_552x604
PROJEKT
Welcome Pack Mazda Europe
Od 2015 roku realizujemy kompleksowo projekt Mazda Welcome Pack, czyli prezent powitalny dla nowych klientów Mazdy. Od unikatowego projektu kubka i niestandardowego "mówiącego" pudełka dla klientów w Polsce, projekt rozrósł się na ponad 20 krajów Europy, a sam welcome pack ewoluował i doczekał się kilku wersji.
mazda-kubek
mazda-kubki_552x604
PROJEKT
Welcome Pack Mazda Germany
Dla klientów Mazdy w Niemczech zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy jedyny w swoim rodzaju brelok inspirowany japońską sztuką kumiko. Oprócz pomysłu i projektu breloka, naszym zadaniem było również zaproponowanie eleganckiego opakowania oraz listu dołączonego do prezentu.
mazda-brelok
mazda-brelok_552x604
PROJEKT
Bakoma - Głodni przygód
Konkurs konsumencki z atrakcyjnymi nagrodami o tematyce wakacyjnej przeprowadzony w sieci Dino. Do naszych zadań należało przygotowanie konceptu akcji, kreacji, pełna organizacja oraz obsługa konkursu, w tym weryfikacja zgłoszeń oraz zamówienie i logistyka nagród.
bakoma
bakoma_552x604
PROJEKT
Program dla Harper Hygienics
Program motywacyjny, w którym przedstawiciele handlowi byli nagradzani za sprzedaż produktów Harper nagrodami rzeczowymi oraz doładowaniami na kartę przedpłaconą. Do naszych zadań należało przygotowanie regulaminu, obsługa uczestników (bieżący kontakt, obsługa księgowa – wystawianie not, pit).
harper
harper_552x604
PROJEKT
Rozbudowane programy motywacyjne
Zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy kompleksowe programy lojalnościowe oraz aktywacje, które wsparły marki Metsa Tissue w budowaniu silnej pozycji w kanale hurtowym.
Metsa
Metsa_552x604
PROJEKT
Stock Partner
Program motywacyjno-lojalnościowy dla detalistów wspierający sprzedaż marki Jim Beam, Dubliner, Maker’s Mark i Auchentoshan, oparty na platformie online umożliwiającej m.in. szeroką komunikację, monitorowanie postępów, zamawianie nagród czy edukację. Benefitami były unikatowe kolekcje brandowanych nagród.
Stock
Stock_552x604

Bezpłatne warsztaty przedprojektowe




    Wybierz tematykę i zgłoś swój udział



    Spotkajmy się na bezpłatnych warsztatach przedprojektowych. Dowiesz się, jak pracujemy, jak skonstruować budżet projektu, jak wdrożyć program, jakie są możliwości prowadzenia akcji. A przede wszystkim poznamy się bliżej!















    Bezpłatne warsztaty przedprojektowe




      Wybierz tematykę i zgłoś swój udział



      Spotkajmy się na bezpłatnych warsztatach przedprojektowych. Dowiesz się, jak pracujemy, jak skonstruować budżet projektu, jak wdrożyć program, jakie są możliwości prowadzenia akcji. A przede wszystkim poznamy się bliżej!















      Klienci

      Zaufali nam m.in: