Promocje konsumenckie
Aktywacje konsumenckie, które realnie wpływają na wzrost sprzedaży

Przyciągaj klientów i zarabiaj więcej, organizując konkursy i loterie z nami!

CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?
Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze akcji promocyjnych, które angażują konsumentów i skutecznie wspierają sprzedaż Twoich produktów

-
KonkursyOrganizujemy zarówno duże konkursy ogólnopolskie, jak i konkursy dopasowane do wybranej sieci handlowej. Tworzymy angażujące mechanizmy, dostosowane do Twojej grupy docelowej, co zapewnia wysoką skuteczność kampanii.
-
LoterieKompleksowo prowadzimy loterie, przejmując na siebie wszelkie skomplikowane kwestie formalne. Dbamy o zgodność z prawem, uzyskujemy niezbędne zezwolenia i zajmujemy się rejestracją w odpowiednich urzędach.
-
CashbackOrganizujemy akcje promocyjne w formie zwrotu środków na konto lub w postaci kuponu na kolejne zakupy. To skuteczna metoda budowania lojalności klientów.
-
Instant WinNatychmiastowa gratyfikacja motywuje do zakupu i wzięcia udziału w akcji. Opracowujemy mechanizmy, które przyspieszają decyzje zakupowe i podnoszą wartość koszyka klienta. Mechanizmy typu instant win zwiększają zaangażowanie i wzbudzają emocje wokół marki poprzez element losowości.
-
Sprzedaż premiowa Buy&GetZnaczna część konsumentów preferuje mechanizmy oparte na gwarantowanej gratyfikacji, jak np. darmowy produkt dodawany do koszyka, kupon rabatowy na kolejne zakupy w zamian za dokonanie określonego zakupu. Z powodzeniem organizujemy tego typu akcje na terenie całego kraju.
JAK TO ROBIMY?
Dowiedz się, jak krok po kroku zarządzamy skutecznymi aktywacjami konsumenckimi
KROK 1
Planowanie i strategia
Przygotowujemy indywidualnie dopasowane kampanie promocyjne, które skutecznie docierają do Twojej grupy docelowej. Analizujemy rynek i potrzeby klientów, aby stworzyć najbardziej efektywną strategię.
KROK 2
Obsługa formalno-prawna
Loterie podlegają ścisłym regulacjom prawnym, dlatego zapewniamy pełne wsparcie w zakresie sporządzania regulaminów, uzyskania zezwoleń na organizację loterii, zgodności z RODO i innymi regulacjami, minimalizacji ryzyka prawnego.
KROK 3
Realizacja i promocja
Tworzymy materiały promocyjne, prowadzimy kompleksową obsługę uczestników oraz monitorujemy wyniki akcji. Dbamy o to, aby Twoja kampania osiągnęła maksymalne zaangażowanie klientów.
KROK 4
Rozstrzygnięcie i analiza wyników
Po zakończeniu konkursu lub loterii przeprowadzamy losowania lub ocenę zgłoszeń zgodnie z regulaminem, kontaktujemy się z laureatami i przekazujemy nagrody, raportujemy efektywność kampanii, składamy wymagane sprawozdania do organów nadzoru.
NASZE REALIZACJE
Zobacz, jak pomagamy naszym klientom osiągać wymierne sukcesy
PROJEKT
Hi YETICO!
Program motywacyjno-handlowy dla właścicieli i pracowników hurtowni oraz składów budowlanych, dla których przygotowaliśmy platformę online, fantastyczne nagrody, zadania dodatkowe oraz... sympatycznego brand hero.


PROJEKT
Mars Petprofit
Program lojalnościowy dla przedstawicieli handlowych MARS Petcare, którego celem było podniesienie sprzedaży wybranych produktów z dotychczasowej oferty i zwiększenie wiedzy produktowej wśród PH.


PROJEKT
Drink ID Champions Club
Program motywacyjny B2B dla przedstawicieli handlowych, którego celem było zmobilizowanie PH do zwiększenia swojej aktywności w sprzedaż produktów rzadziej zamawianych.


PROJEKT
Akcja SIKA
Akcja motywacyjno-handlowa dla budowlańców, której celem było zwiększenie sprzedaży produktu SIKA Flex. Uczestnicy zdobywali punkty za zakupy, które mogli wymieniać na ekstra nagrody.


PROJEKT
Wyprawa po nagrody
Innowacyjna aplikacja motywacyjna dla Kompanii Piwowarskiej z mechanizmem grywalizacji opartym na przygodowym motywie odkrywania samotnej wyspy. Program skierowany był do struktur sprzedaży dystrybutorów, a jego główny cel to zwiększenie sprzedaży popularnych marek KP. Uczestnicy rywalizowali indywidualnie oraz drużynowo.


PROJEKT
Program B2B Bacardi-Martini
Program sprzedaży B2B połączony z programem lojalnościowym oparty na dwóch filarach: innowacyjnej platformie webowej oraz call center z zespołem handlowców. Celem był rozwój sprzedaży, a także wzmacnianie relacji biznesowych poprzez unikalną ofertę alkoholi oraz personalizowanych prezentów alkoholowych na każdą okazję.


PROJEKT
Komuuu nagrody?
Konkurs marki Muller dla klientów sieci Lidl. Stworzyliśmy identyfikację wizualną oraz landing page konkursu, zajęliśmy się przyjmowaniem i weryfikacją zgłoszeń, a także zamówieniem i przekazaniem nagród.


PROJEKT
Merch Klubu Warta Poznań
Stworzyliśmy linie ubrań i gadżetów firmowych dla kibiców, przejęliśmy nadzór nad ich produkcją oraz zajęliśmy się sprzedażą w różnych kanałach.


PROJEKT
Welcome Pack Mazda Europe
Od 2015 roku realizujemy kompleksowo projekt Mazda Welcome Pack, czyli prezent powitalny dla nowych klientów Mazdy. Od unikatowego projektu kubka i niestandardowego "mówiącego" pudełka dla klientów w Polsce, projekt rozrósł się na ponad 20 krajów Europy, a sam welcome pack ewoluował i doczekał się kilku wersji.


PROJEKT
Welcome Pack Mazda Germany
Dla klientów Mazdy w Niemczech zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy jedyny w swoim rodzaju brelok inspirowany japońską sztuką kumiko. Oprócz pomysłu i projektu breloka, naszym zadaniem było również zaproponowanie eleganckiego opakowania oraz listu dołączonego do prezentu.


PROJEKT
Bakoma - Głodni przygód
Konkurs konsumencki z atrakcyjnymi nagrodami o tematyce wakacyjnej przeprowadzony w sieci Dino. Do naszych zadań należało przygotowanie konceptu akcji, kreacji, pełna organizacja oraz obsługa konkursu, w tym weryfikacja zgłoszeń oraz zamówienie i logistyka nagród.


PROJEKT
Program dla Harper Hygienics
Program motywacyjny, w którym przedstawiciele handlowi byli nagradzani za sprzedaż produktów Harper nagrodami rzeczowymi oraz doładowaniami na kartę przedpłaconą. Do naszych zadań należało przygotowanie regulaminu, obsługa uczestników (bieżący kontakt, obsługa księgowa – wystawianie not, pit).


PROJEKT
Rozbudowane programy motywacyjne
Zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy kompleksowe programy lojalnościowe oraz aktywacje, które wsparły marki Metsa Tissue w budowaniu silnej pozycji w kanale hurtowym.


PROJEKT
Stock Partner
Program motywacyjno-lojalnościowy dla detalistów wspierający sprzedaż marki Jim Beam, Dubliner, Maker’s Mark i Auchentoshan, oparty na platformie online umożliwiającej m.in. szeroką komunikację, monitorowanie postępów, zamawianie nagród czy edukację. Benefitami były unikatowe kolekcje brandowanych nagród.


PROJEKT
Hi YETICO!
Program motywacyjno-handlowy dla właścicieli i pracowników hurtowni oraz składów budowlanych, dla których przygotowaliśmy platformę online, fantastyczne nagrody, zadania dodatkowe oraz... sympatycznego brand hero.


PROJEKT
Mars Petprofit
Program lojalnościowy dla przedstawicieli handlowych MARS Petcare, którego celem było podniesienie sprzedaży wybranych produktów z dotychczasowej oferty i zwiększenie wiedzy produktowej wśród PH.


PROJEKT
Drink ID Champions Club
Program motywacyjny B2B dla przedstawicieli handlowych, którego celem było zmobilizowanie PH do zwiększenia swojej aktywności w sprzedaż produktów rzadziej zamawianych.


PROJEKT
Akcja SIKA
Akcja motywacyjno-handlowa dla budowlańców, której celem było zwiększenie sprzedaży produktu SIKA Flex. Uczestnicy zdobywali punkty za zakupy, które mogli wymieniać na ekstra nagrody.


PROJEKT
Wyprawa po nagrody
Innowacyjna aplikacja motywacyjna dla Kompanii Piwowarskiej z mechanizmem grywalizacji opartym na przygodowym motywie odkrywania samotnej wyspy. Program skierowany był do struktur sprzedaży dystrybutorów, a jego główny cel to zwiększenie sprzedaży popularnych marek KP. Uczestnicy rywalizowali indywidualnie oraz drużynowo.


PROJEKT
Program B2B Bacardi-Martini
Program sprzedaży B2B połączony z programem lojalnościowym oparty na dwóch filarach: innowacyjnej platformie webowej oraz call center z zespołem handlowców. Celem był rozwój sprzedaży, a także wzmacnianie relacji biznesowych poprzez unikalną ofertę alkoholi oraz personalizowanych prezentów alkoholowych na każdą okazję.


PROJEKT
Komuuu nagrody?
Konkurs marki Muller dla klientów sieci Lidl. Stworzyliśmy identyfikację wizualną oraz landing page konkursu, zajęliśmy się przyjmowaniem i weryfikacją zgłoszeń, a także zamówieniem i przekazaniem nagród.


PROJEKT
Merch Klubu Warta Poznań
Stworzyliśmy linie ubrań i gadżetów firmowych dla kibiców, przejęliśmy nadzór nad ich produkcją oraz zajęliśmy się sprzedażą w różnych kanałach.


PROJEKT
Welcome Pack Mazda Europe
Od 2015 roku realizujemy kompleksowo projekt Mazda Welcome Pack, czyli prezent powitalny dla nowych klientów Mazdy. Od unikatowego projektu kubka i niestandardowego "mówiącego" pudełka dla klientów w Polsce, projekt rozrósł się na ponad 20 krajów Europy, a sam welcome pack ewoluował i doczekał się kilku wersji.


PROJEKT
Welcome Pack Mazda Germany
Dla klientów Mazdy w Niemczech zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy jedyny w swoim rodzaju brelok inspirowany japońską sztuką kumiko. Oprócz pomysłu i projektu breloka, naszym zadaniem było również zaproponowanie eleganckiego opakowania oraz listu dołączonego do prezentu.


PROJEKT
Bakoma - Głodni przygód
Konkurs konsumencki z atrakcyjnymi nagrodami o tematyce wakacyjnej przeprowadzony w sieci Dino. Do naszych zadań należało przygotowanie konceptu akcji, kreacji, pełna organizacja oraz obsługa konkursu, w tym weryfikacja zgłoszeń oraz zamówienie i logistyka nagród.


PROJEKT
Program dla Harper Hygienics
Program motywacyjny, w którym przedstawiciele handlowi byli nagradzani za sprzedaż produktów Harper nagrodami rzeczowymi oraz doładowaniami na kartę przedpłaconą. Do naszych zadań należało przygotowanie regulaminu, obsługa uczestników (bieżący kontakt, obsługa księgowa – wystawianie not, pit).


PROJEKT
Rozbudowane programy motywacyjne
Zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy kompleksowe programy lojalnościowe oraz aktywacje, które wsparły marki Metsa Tissue w budowaniu silnej pozycji w kanale hurtowym.


PROJEKT
Stock Partner
Program motywacyjno-lojalnościowy dla detalistów wspierający sprzedaż marki Jim Beam, Dubliner, Maker’s Mark i Auchentoshan, oparty na platformie online umożliwiającej m.in. szeroką komunikację, monitorowanie postępów, zamawianie nagród czy edukację. Benefitami były unikatowe kolekcje brandowanych nagród.


FAQ
Organizacja konkursów i loterii
-
Jakie są różnice między konkursem a loterią?Konkurs wymaga od uczestników wykonania określonego zadania, a nagrody przyznawane są na podstawie oceny jury. Loteria natomiast jest grą losową, gdzie zwycięzca wybierany jest w drodze losowania. Loteria wymaga uzyskania odpowiednich zezwoleń.
-
Jakie są podstawowe kroki w organizacji loterii?
- Określenie celu loterii – np. zwiększenie sprzedaży, budowanie lojalności klientów, promocja marki.
- Ustalenie zasad i regulaminu – jasno określone warunki udziału, sposób zgłoszeń, nagrody i termin losowania.
- Uzyskanie zezwolenia – w Polsce organizacja loterii wymaga zgody Izby Administracji Skarbowej.
- Przygotowanie technologiczne – strona internetowa, formularz zgłoszeniowy, system losowania.
- Działania promocyjne – kampania reklamowa w mediach społecznościowych, e-mail marketing, reklamy online.
- Realizacja losowania i dystrybucja nagród – przeprowadzenie transparentnego losowania i przekazanie nagród zwycięzcom.
-
Czy organizacja loterii wymaga specjalnych zezwoleń?Tak, w Polsce loterie promocyjne wymagają zgody Izby Administracji Skarbowej. Organizator musi spełnić określone wymogi prawne, m.in. przygotować regulamin zgodny z ustawą o grach hazardowych i odprowadzić podatek od nagród.
-
Czy agencja pomaga w doborze atrakcyjnych nagród w konkursie i loterii?Sukces konkursu lub loterii w dużej mierze zależy od trafnego doboru nagród. Odpowiednio dopasowane nagrody:
- Zwiększają liczbę uczestników – nagrody powinny być atrakcyjne dla grupy docelowej,
- Podnoszą wartość marki – ekskluzywne i pożądane produkty budują prestiż,
- Wzmacniają lojalność – nagrody związane z marką zachęcają do kolejnych zakupów. Pomożemy Ci wybrać najbardziej skuteczne nagrody, które przyciągną uwagę i zachęcą do udziału w akcji.
-
Jakie są najczęstsze sposoby zgłaszania udziału w loterii?
- Wypełnienie formularza online,
- Zakup produktu i rejestracja dowodu zakupu,
- Wysłanie zgłoszenia SMS-em,
- Zgłoszenie poprzez aplikację mobilną lub landing page.
-
Jak można zwiększyć skuteczność konkursów i loterii?
- Atrakcyjne nagrody – warto oferować nagrody dopasowane do grupy docelowej.
- Dobra promocja – wykorzystanie social mediów, influencerów, kampanii e-mailowych, materiały POS w miejscu sprzedaży.
- Niski próg wejścia – prosty mechanizm zgłoszenia, niewielkie wymagania.
- Transparentność – jasne zasady oraz kryteria oceniania zgłoszeń konkursowych i przejrzysty proces losowania.
-
Ile trwa proces organizacji loterii?Cały proces – od planowania po zakończenie loterii – może trwać od kilku tygodni do kilku miesięcy, w zależności od skali przedsięwzięcia i wymogów prawnych. W przypadku loterii niezwykle istotne jest ścisłe trzymanie się harmonogramu, ponieważ niedostarczenie wymaganych dokumentów do odpowiednich urzędów w wyznaczonym terminie spowoduje szereg komplikacji organizacyjnych.
-
Czy można organizować loterię bez zezwolenia?Nie, organizowanie loterii bez wymaganych zezwoleń grozi wysokimi karami finansowymi. Nasz zespół pomaga w całym procesie formalnym, zapewniając zgodność z przepisami.
-
Jakie są koszty organizacji konkursu lub loterii?Koszty zależą od skali projektu, rodzaju nagród, wymogów prawnych oraz strategii promocyjnej. Oferujemy elastyczne rozwiązania dostosowane do Twojego budżetu.
-
Jak skutecznie promować konkurs lub loterię?Wykorzystujemy różne kanały komunikacji, takie jak media społecznościowe, reklama online, współprace z influencerami oraz materiały POS w punktach sprzedaży. Opracowujemy strategię, która maksymalizuje zasięg i skuteczność kampanii.
-
Czy nasza firma może zorganizować loterię, jeśli nie mamy doświadczenia?Tak! Jako agencja zajmujemy się kompleksową organizacją loterii – od opracowania koncepcji, poprzez uzyskanie zezwoleń, po obsługę techniczną i marketingową.
-
Jakie są mechanizmy losowań w loterii?Mechanizm losowania zależy od charakteru loterii i może przybierać różne formy:
- Losowanie tradycyjne – spośród wszystkich zgłoszeń (np. kodów, paragonów, formularzy) losowo wybierani są zwycięzcy.
- Losowanie czasowe (nagroda natychmiastowa) – nagroda trafia do osoby, która np. jako pierwsza zgłosi się po konkretnej godzinie (np. „kto pierwszy wyśle zgłoszenie po 12:00, wygrywa”).
- Losowanie dynamiczne (np. co setne zgłoszenie) – nagrody przyznawane są w określonych interwałach, np. co 50. zgłoszenie wygrywa.
- Losowanie segmentowe – wyznaczamy konkretne przedziały czasowe, w których losowane są nagrody (np. codziennie o 18:00 wylosujemy jednego zwycięzcę spośród zgłoszeń z danego dnia).
- Losowanie punktowe – użytkownicy zbierają punkty za różne aktywności i im więcej punktów zgromadzą, tym większa ich szansa na wygraną (system losowania ważonego).
- Losowanie finałowe – zgłoszenia zbierane są przez cały czas trwania loterii, a losowanie odbywa się na jej zakończenie.
Nasz zespół dobiera odpowiedni mechanizm do potrzeb marki i grupy docelowej, zapewniając zgodność z przepisami oraz atrakcyjność dla uczestników.
ZACIEKAWILIŚMY CIĘ?
Odkryj, jak nasze zintegrowane działania budują zaangażowanie
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE B2B & B2C
- Program lojalnościowy
- Program motywacyjny
- Program ambasadorski
- Program wsparcia sprzedaży
- Program ekspozycyjny
PROMOCJE KONSUMENCKIE
- Konkurs promocyjny
- Loteria promocyjna
- Cash Back
- Instant Win
- Sprzedaż premiowa Buy&Get
DESIGN & STRATEGY
- Koncepty kreatywne
- Mechaniki aktywacji
- Strategia komunikacji
- Projektowanie graficzne
- UX/UI Design
DIGITAL SOLUTIONS
- Landing page
- Aplikacja webowa
- Aplikacja mobilna
- Aplikacja PWA
PRODUKCJA & FIELD MARKETING
- Produkcja materiałów
- Montaż i demontaż materiałów
- Inwentaryzacje i audyty
- Logistyka materiałów POS
- Komunikacja w miejscu sprzedaży
MERCH BRANDINGOWY
- Kreacja produktów i gadżetów
- Wzornictwo w zakresie odzieży i akcesoriów
- Zarządzanie dystrybucją i sprzedażą
- Pełna obsługa projektu: obsługa handlowa, księgowa, HR, prawna
Dlaczego My?
Skorzystaj z naszych bezpłatnych warsztatów przedprojektowych
Bezpłatne warsztaty przedprojektowe
Bezpłatne warsztaty przedprojektowe
Klienci
Zaufali nam m.in:


